טרנדים לעיצוב ספות 2016

 

אם שאלתם את עצמכם מהם הטרנדים החמים לגיבוש ספות 2016, השאלה בהחלט במקום. ניתן לומר כי חל שינוי משמעותי בין הריהוט שהיה מקובל מאז ומעולם בין זה שעתיד להיכנס אלינו מבעוד מועד בשנת 2016. החל מעיבוד החומר של הספה (עיבוד העור והבד) ועד לסוג העיצוב, התחום פשוט השתנה ללא היכר. הכירו את הספות החדשות לשנת 2016.

 

ספות בעיצובים מיוחדים

 

ניתן לפגוש במיטב הספות החדשות - כגון ספות טרפז בהן הזרועות של הידיים בצדי הספות נובעות מהתחתית, כשהקישור בינן לבין הרצפה נעשה אלכסוני ולא קו ישר, מה שהופך את הספה כולה למעין טרפז בו שטח הפנים הוא הצלע האופקית הגדולה שלו והבסיס הוא הצלע האופקית הקטנה יותר.

 

עיצוב נוסף - ספות מיקרופייבר, בד דוחה כתמים, אשר נרקמו ממנו מיטב עיצובי הבוטיק. ספה בצבע כחול עם, ספה לבנה אדומה במרקם ציורי ורדים, ועוד. ישנן גם ספות מעוצבות עם כריות הישענות קבועות 90 מעלות צמודות קיר, שמשרות במיוחד אופי אורבני למי שחפץ בסגנון עיצוב זה, בשל הזווית הישרה שנוצרת בשטח הפנים של ספה זו בין המשענת לגוף הישיבה.

 

גם בתחום העור - עיצוב הספות החדיש נותן את אותותיו. ניתן למצוא ספות מהסגנון הישן על טהרת הבסיסים מעץ וריפוד הזמש כמו של פעם, או ספות מעור טבעי קר וחלק עם בסיסי עץ גלויים או חבויים בהתקני העור. בדומה לספות המיקרופייבר, גם ספות העור מסופקות במרקמים שונים, אך לרוב – בצבע חלק.

 

סוגי שילובי החומרים בתוך הספות

 

עור ועץ - השילוב שתמיד ראינו מתרקם. הפעם, ידיות העץ נמצאות בקו הקדמי של הרהיט וגוך הישיבה מההישענות מעור נמצא מאחור. במילים אחרות, העץ משמש כמעין פרזול גלוי להריט היוקרה. עיצוב זה עוב במיוחד עבור בתים המעוצבים בסגנון אורבני עתיק או סגנון עיצוב כפרי.

 

בד ופולימרים - שילוב נפוץ למדי בכל סגנונות העיצוב. יחד עם הספה – מסופקות כריות להישענות. על אף כי חלק מכריות אלו הן כריות נוצה, חלקן משולבות פולימרים מה שמגביר את תחושת הנוחות. חלק מן הכריות נועדו להצבה בצד הספה וחלק – באזור האחורי להישענות מפנקת יותר.

 

אהבתם את הספות המעוצבות שלנו? ספרו לחבריכם!


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט